Strony

Zenelejátszó

2015. június 21., vasárnap

12.fejezet: A bemutatkozás.

*Leah szemszöge*

Reggel TC mellett ébredtem aki engem nézet.

-Jó reggelt gyönyörűm! -ad egy csókot.
-Neked is. -mosolygok rá.
-Hogy aludtál?
-Jól. Te?
-Én is hiszen mellettem voltál. -ad egy puszit a fejemre.

Miután felkeltünk megint sikeresen észre véve hogy nincs ruhám így az ő egyik pólóját és a tegnapi rövidnadrágomat viseltem a mai nap.Imádom a pólóit*-* egyszer elfogom őket lopni! Na jó ne nézetek hülyénk pls..  Miután elkészültünk lementünk a nappaliba ahol már ott ültek a többiek is. A többiek alatt Lenát és Harryt értem. Egy gyors köszönés után leültünk melléjük és valami baromi unalmas filmet néztük. Igen ebbe elég hamar bele untunk és már a hasunk is kezdett korogni így a srácok felvetették hogy főznek nekünk. Hogy ebből mi fog kisülni... Feltételezem mivel farkasok legtöbbet nyer húst esznek így nincs arra szükségük hogy főzzenek. Amúgy csak úgy megjegyzésnek nem is tudnak főzni.. de jól van próbálkozni lehet..

-Felfogják gyújtani a házat. -szólal meg a barátnőm mellettem miközben tovább nézzük a filmet.
-Tudom.De hagy próbálkozzanak. -röhögök mire ő is.
-Igaz, bele kell tanulniuk ebbe is. - nézünk a srácokra.

Éppen azt próbálják megfejteni hogy hogyan kell feltörni egy tojást. Mikor ezt megláttuk hatalmas nevetésbe kezdtünk Lenával. Ezt a jó kedvünket az törte meg hogy hirtelen nagy fájdalmat éreztem a kezembe és mikor lenéztem ömlött a vér belőle. Mivel baromira megijedtem felsikítottam és Lenával együtt a fiúk nevét ordítottuk amire a srácok oda is rohantak...kötszerrel.. Harry gyorsan bekötözte a sebem és ezzel elállította a vérzést.
Mikor végzet TC jött mellém és megölelt.

-Úgy sajnálom. -néz rám.
-Ez mi volt? -kérdezem.
-TC elvágta a kezét és mivel már összekötődtetek te is érzet, rajtad is végbe megy. -mondta Hazza.
-Bocsi. -ad egy puszit.
-Nem baj csak megijedtem.
-Hogy vágtad el a kezed? -kérdezi Lena.
-Hát a tojást fel akartam vágni... -kezd bele mire mind a kettőnkből hangos nevetés tör ki.
-Na jó.. ne röhögjetek!  -kezdi Harry. -Nem tudjuk hogy kell ezt a sok szart megcsinálni..
-Anyukád nem tanított meg rá? -kérdezte barátnőm.
-Nem, nem volt rá szükség.... -mire csak még jobban röhögünk. -Jól van.. ezentúl ha enni akartok csináltok magatoknak!
-jól van akkor legalább mindannyian életben maradunk. -szólalok meg majd felkelünk és Lenával elkezdjük megcsinálni a reggelinket. Ami sikerült :3 És nem halt meg senki!

-Van programotok mára? -kérdezi TC
-Nincs. -mondjuk egyszerre.
-Akkor most már van. -mondja Harry.
-És szabad tudni hogy mi? -kérdez rá Lena.
-Elviszünk titeket és bemutatunk a családunknak.
-Most? -kérdezek rá mire csak bólogatnak.

Wow...találkozom TC családjával...csak azt remélem hogy tetszeni fogok nekik.. Külön váltunk -mivel nem együtt lakik a két család-.

-TC... -kezdek bele miközben sétálunk.
-Mond. -néz kicsit rám.
-Mi lesz ha nem leszek színpatikus a családodnak?
-Ne aggódj, az leszel.
-Honnan tudod?
-Mert ha nekem az vagy biztos nekik is az leszel! -mosolyog.

Az út további része csendben telt majd megérkeztünk. TC szülei is szép házban laknak.Ő csak előre ment és a kezemet fogva húzott maga után az udvarra ahol kint voltak a szülei.

-Sziasztok. -köszön TC.
-Jó napot. -köszönök én is..
-Sziasztok! -jön oda az anyukája majd megpuszilja TCt. -Bizonyára te vagy Leah. Teecel sokat mesélt már rólad. Üdv a családban!
-Köszönöm szépen. -mosolygok.

Miután az apukájával is találkoztam és mindketten közölték hogy tegezzem őket nagyon jól elbeszélgettünk. Tényleg nagyon aranyosak a szülei és igen úgy érzem színpatikus vagyok számukra. Mikor TC anyukájával ketten maradtunk sikerült kis kori képeket is megnéznem róla*-* Jaj hogy lehet ilyen aranyos :33 Sajnos nem valami sok képet tudtam megnézni mert mikor bejött elvette és eltette őket..Ezek után pedig megtudtam azt is hogy TCnek van egy imádni való 3 éves kisöccse, aki nagyon  szereti őt. Meg persze Teecel is az kis srácot. Az egész Carter család nagyon kedves...egyre jobban örülök hogy rátaláltam TC-re.

*Lena szemszöge*

Teljes félelemben álltam Harry szülei előtt.
-Jó napot. - köszönök nekik.A félelem gyorsan elszivárgott mikor Hazza anyukája megölelt.
-Szia!Légyszíves tegezz.Annyira örülök hogy megtalálta a fiam az igazit.És még milyen szép.
-Köszönöm.
-Szia kérlek foglalj helyet. - mutatott a kanapéra az apukája.
Én Hazza mellé ültem elénk pedig a szülei.Harry átkarolt és úgy beszélgettünk.
Nagyon kedvesek és aranyosak.De fel tettek egy olyan kérdést amitől nem kicsit lepődtem meg.

-Na és mikor lesz kis unokánk?Remélem hamar. - kezd el még jobban Anne.
-Tényleg jó lenne. - csatlakozik hozzá Des.
-Mi még.... - nem tudtam befejezni.
-Remélem kislány lesz.Mikorra várható?
-Mi még nem terveztünk babát. - vágok közbe.Anne és Des arcáról hirtelen fagy le a mosoly.
-Ó...értem. - segítség kérően néztem barátomra.
-Nem azt mondtuk hogy soha nem lesz csak még Lena ehhez fiatal. - ezt nem hiszem el!Úgy állítja be mintha csakis az én hibám lenne.
-Szerintem te is az vagy. - vágok vissza.
-Nem én érett vagyok egy gyerekhez.
-Ahham....persze.
-Légyszíves ne veszekedjetek miattunk.Majd lesz amikor lesz. -ahham....várjál csak Hazza.....

2 megjegyzés:

Obserwatorzy