Strony

Zenelejátszó

2015. május 18., hétfő

Kritika/1 By.: Weenie


Blog: Keltazöld

Design:

Nekem kimondottan tetszik. Nincs rajta túlzás vagy ilyesmi.. :)  Nem nagy baj hogy nincs fejléc mivel oldalt ott van egy borítókép.

Az elrendezés is tetszik. Szintén azt tudom mondani amit Dodó is mondott hogy a menüpontok lehetnének nagyobbak.
A borító is elnyerte a tetszésemet.

10/9



Történet:

Kicsit szabályt szegek mivel kivan írva hogy +16 nekem meg van még pár évem mire betöltöm de sebaj :D

A stori is nagyon tetszik. Nagyon jó hogy beletudtam magam élni és eltudtam képzelni hogy mi történik. Eddig tényleg nagyon izgalmas az egész, remélem továbbra is ilyen lesz. Nekem az első rész jobban tetszett  és én is megálltam és találgattam hogy mi is lesz :D

10/10 Csakis így tovább és lesz +1 feliratkozód!



Karakterek/szereplők:
Skyl:  Nagyon jó hogy ennyire bele tudtam magam élni az ő karakterébe. Számomra egy aranyos lánynak tűnik aki sajnos mint minden átlag ember (köztük én is..) nincs megelégedve magával..

Path: Nekem is tetszik hogy szókimondó! :) (Számomra ez egy nagyon jó tulajdonság)


10/10



Ez az első kritikám szóval remélem tetszik és nem lett nagyon rossz :D
A blogot csak így tovább! :)
Puszi: Enie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Obserwatorzy